Labākās prakses

0
Labākās prakses

Valodas tehnoloģiju atbalsts platformā Hugo.lv

Latvijas valsts pārvaldes valodas tehnoloģiju platforma Hugo.lv nodrošina automatizētu tulkošanu 24 Eiropas Savienības valodās, runas atpazīšanu un runas sintēzi, vieglās valodas rīku, Latgaliešu valodas pareizrakstības rīku un citus automatizētus valodas rīkus.

  • 17. maijs, 2025. gads
0
Labākās prakses

Kā panākt pārmaiņas savā organizācijā?

Iedomājies – tu strādā organizācijā, kurā redzi iespējas uzlabojumiem, bet šķiet, ka pārmaiņas ir lēnas un sarežģītas. Ja vēlies uzzināt, kā arī tu vari kļūt par pārmaiņu veicinātāju savā organizācijā, šis raidieraksts ir domāts tieši tev!

  • 13. maijs, 2025. gads
0
Labākās prakses

Valsts izglītības pakts Spānijā

Valsts izglītības pakts paredz risināt vairākas Spānijas izglītības sistēmas izaicinājumus, tai skaitā priekšlaicīgas mācību pārtraukšanu un nepieteikamu iesaisti pieaugušo apmācībā vai mūžizglītības pasākumos. 

  • 29. aprīlis, 2025. gads
0
Labākās prakses

Mākslīgā intelekta centra izveide Latvijā

2025. gada aprīlī tika dibināts Mākslīgā intelekta centrs (MIC) kā pirmais šāda veida centrs Latvijā. To kopīgi izveidoja VARAM, LIKTA un Latvijas Universitāšu asociācija.

  • 7. aprīlis, 2025. gads
0
Labākās prakses

VPVKAC: Pirmā vieta, kur griezties pēc padoma

Latvijā valsts un pašvaldību vienotie klientu apkalpošanas centri (VPVKAC) kļuvuši par nozīmīgu atbalstu iedzīvotājiem, kur griezties, lai saņemtu konsultāciju par valsts un pašvaldību iestāžu pakalpojumiem.

  • 5. marts, 2025. gads
0
Labākās prakses

Kā VPVKAC padara valsts pakalpojumus pieejamākus: speciālistu pieredze un atziņas

Lai uzzinātu vairāk par to, kā šī sadarbība darbojas praksē, piedāvājam ieskatu intervijā ar divām ekspertēm – Agritu Sīmani, pabalstu vadošo inspektori, Liepājas reģionālā nodaļā, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrā (VSAA) un Ludzas VPVKAC klientu apkalpošanas speciālisti Solvitu Novikovu.

  • 5. marts, 2025. gads